De Brusselse regering verplicht de MIVB om in de toekomst levensbeschouwelijke tekens toe te laten op de werkvloer. Dat blijkt uit het antwoord van bevoegd minister Elke Van den Brandt (Groen) op een...
“Het dossier van de Brusselse kilometerheffing is hét toonbeeld van de incompetentie van deze Brusselse regering.” Cieltje Van Achter begrijpt niet waarom de Brusselse regering 68 miljoen pompt in wat...
Fietsdiefstal is een groot probleem in Brussel. Brussel heeft sinds 2016 een actieplan tegen fietsdiefstal, maar dat heeft duidelijk niet het gewenste effect. De voorbije drie jaar steeg het aantal...
“Brusselaars en pendelaars hebben recht op een proper en veilig busstation.” Volgens Brussels parlementslid Cieltje Van Achter blokkeert de Brusselse regering de inrichting van een nieuwe halte van De...
De Brusselse gemeenten kiezen bewust voor een onwettig parkeerbeleid. Liefst tien van de negentien Brusselse gemeenten dient zich nog in regel te stellen met de gewestelijke parkeerordonnantie...
Meer dan een jaar geleden riep Brussels parlementslid Cieltje Van Achter de Brusselse regering op om een crisismanager voor de tunnels aan te stellen en een audit van Brussel Mobiliteit door te voeren...
Het aantal rijstroken op de E40 zal in elke richting van zes naar vier worden teruggebracht: dat bevestigde Brussels minister-president Rudi Vervoort (PS) aan Brussels parlementslid Cieltje Van Achter...
De Brusselse regering wil de wegcapaciteit op de zes belangrijkste invalswegen naar Brussel verminderen. Zo hoopt zij de druk van het inkomende en uitgaande verkeer tegen 2025 met twintig procent te...